1/2
Vår epostadresse:
post@capclara.no
Båtopptrekk/sjøsetting

Opptrekk og sjøsetting med klubbens hjullaster vil skje på tirsdag og torsdag gjennom vårsesongen og til høsten. Det må bestilles tidspunkt senest søndag før ønsket dag. Opptrekk på andre dager enn dette vil bli belastet med ekstra gebyr.

Kun godkjent henger i forskriftmessig stand kan benyttes.

Bestilling gjør du HER

HUSK Å MERKE HENGER MED NAVN OG MOBILNUMMER!

Sjøsetting/opptak med egen bil og henger gjør du når det passer deg. Nøkkelen din passer til hengelåsen på bom.

Kontortid

Hver tirsdag i båtsesongen

(fra 14. april 2020 og ut september, unntatt juli mnd.) vil klubbhuset være betjent mellom kl. 18 og 19.

Dette er tidspunktet til f.eks å hente nøkkel til bryggene.

Ny brygge 3 er på plass og  utriggerne er montert. De som blir flyttet til ny del av brygge 7 skal ha fått beskjed.

ALLE SOM LIGGER PÅ LÅNT PLASS BES FLYTTE BÅTEN SIN SÅ SNART SOM MULIG.

Arbeidet på naboeiendommene vil fortsette fremover, ta hensyn når du kjører og parkerer.

Årets faktura for medlemskontingent,
havneleie og tjenester er nå sendt ut.
Faktura sendes på epost fra;
Cap Clara Småbåthavn SA <noreply@tripletex.no>
som en link (ikke vedlegg)
Har du ikke fått epost?
sjekk søppelpost/spamfilter
ferd_logo.jpg
Parkering

Det har vært brukt mye tid og penger på å få ryddet område rundt havna slik at vi har fått mange flere parkeringsplasser. Vi henstiller alle medlemmer til å bruke fornuften ved parkering slik at området rundt bryggeporter og molo til brygge 6 er tilgjengelig i best mulig grad. 

"Langtidsparkering" av biler må skje slik at det er fornuftig for hele havna og dens bruk.

Personvern; Ved å melde deg inn i Cap Clara Småbåthavn SA aksepterer du at havnelaget samler inn nødvendige personopplysninger og lagrer dette i båthavnas database. Se vår personvernerklæring.

Har du spørsmål om vår bruk av personopplysninger er du velkommen til å ta kontakt.

Cap Clara Småbåthavn SA                  Foretakets organisasjonsnr. er NO 995 263 165

havna_16